بازار فروش پارچه حوله ای لباسی طرح دار

اگر قصد دارید که یک ست لباس راحتی برای فصل زمستان داشته باشید به سراغ پارچه های حوله ای بروید. مدل های طرح دار و عروسکی از نمونه های پرطرفدار انواع پارچه حوله ای لباسی هستند. سوال و نکته مهم اینکه نمونه های استاندارد از نظر نوع بافت چه ویژگی هایی دارند؟ در بازار فروش پارچه ها، تنوع عرضه این مدل ها بسیار زیاد است. با ما همراه شوید تا بارزترین معیارهای خرید پارچه حوله ای را معرفی کنیم.

بازار فروش پارچه حوله ای لباسی طرح دار

طرح های زیبای پارچه حوله ای لباسی

طرح های زیبای پارچه حوله ای لباسی چندین سال است که در بازار پارچه شاهد عرضه نمونه های جدید با طرح های مدرن و خلاقانه هستیم. یکی از مدل های پرطرفدار به ویژه در بین خانم ها انواع پارچه حوله ای است. از این مدل پارچه به علت بافت ضخیم و الیاف پنبه ای موجود در آنها، برای دوخت انواع ست های زمستانه و پیراهن و شلوار پاییزه استفاده می کنند.
همچنین برای دوخت لباس راحتی زمستانه کودکان یکی از بهترین گزینه های موجود در بازار هستند. در تولید پارچه حوله ای از الیاف پنیه ای ارگانیک استفاده شده که وزن بسیار سبکی دارند و گرما را به راحتی جذب می کنند. اگر قصد خرید این مدل پارچه ها را دارید، حتماً معیارهای زیر را مدنظر قرار دهید:

  • بافت پارچه حوله ای حالت پرزدار اما بسیار نرم دارد.
  • این مدل پارچه ها به هیچ عنوان رنگ پس نمی دهند.
  • پارچه های حوله ای استاندارد چروک نمی شوند و قابلیت شستشو با انواع شوینده ها را دارند.
  • قسمت زیر و داخلی پارچه لایه ای کاملاً صاف و از جنس پنبه است.

برای پارچه های لباسی دخترانه انواع طرح های فانتزی و عروسکی با زمینه های رنگی سفید، صورتی، سبز پسته ای و آبی نمونه های پرطرفدار در بازار به شمار می آیند. پارچه با طرح قلب، پرنده، گل های رنگی و برخی طرح های هندسی نیز معمولاً در بین خانم های جوان طرفداران زیادی دارند.

خرید پارچه حوله ای لباسی متری

خرید پارچه حوله ای لباسی متری در بازار انواع پارچه لباسی از جنس حوله ای به صورت متری و کیلویی خرید و فروش می شوند. مصرف کنندگان نهایی می توانند برای تهیه این محصول به سراغ پارچه فروشی های معتبر بروند. همچنین برخی مراکز آنلاین نیز عرضه کننده پارچه حوله ای متری وارداتی از کشورهای چین و ترکیه هستند.
در این بین یکی از چالش های خریداران عمده و فعالین بازار پارچه تهیه این محصولات با قیمت رقابتی و نرخ خرید ارزان است. همانطور که می دانید پارچه های لباسی حوله ای چینی از جمله مدل های پرفروش در بازار هستند.
برای خرید کیلویی و سفارش عمده انواع این محصول با قیمت رقابتی و اطمینان از کیفیت جنس آنها می توانید از طریق این مرکز و مشاورین فروش اقدام به ثبت سفارش کنید. نمایندگان ما آماده همکاری با تولیدی های دوخت لباس جهت تامین پارچه های حوله ای بچگانه و بزرگسال هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما